O nas

Alicja i Konrad - O nas

🔗 ZakatkiMarzen.pl  |  Data powstania bloga: 27.05.2017r.

Cześć! Nazywamy się Alicja i Konrad – w internecie tworzymy wspólnie kanały The Mimki i bloga ZakatkiMarzen.pl. Tu dowiesz się więcej o nas i o naszych wyprawach.

Poznaliśmy się w 2018 roku, gdy mieszkaliśmy w różnych krajach. Połączyła nas pasja i pragnienie realizowania marzeń ‒ od tego czasu razem podróżujemy przez świat. W ciągu tych lat odwiedziliśmy kilkanaście państw na 4 kontynentach, mieszkaliśmy w 4 krajach, a nasza chęć odkrywania tego, co nowe, się nie kończy.

We wrześniu 2019 roku spełniliśmy jedno z naszych największych marzeń ‒ road trip po zachodniej części Stanów Zjednoczonych. Przejechaliśmy 12 000 kilometrów, przemierzając amerykańskie drogi i bezdroża. Zahaczyliśmy o 16 parków narodowych, 6 parków stanowych i 3 niezwykłe miasta: Los Angeles, Las Vegas i San Francisco. To była wyjątkowa podróż, którą każdego dnia wspominamy z utęsknieniem.

Większość roku 2021 spędziliśmy, eksplorując Indonezję, która w czasie pandemii dała nam niezły wycisk w postaci ciągle zamykanych atrakcji czy zakazów podróżowania. Z dwoma wielkimi plecakami skuterem z uporem przemierzaliśmy wschodnią część Jawy, Bali, Nusę Penida, Lombok, Sumbawę i Flores. Niestety nie udało nam się dotrzeć we wszystkie miejsca, które mieliśmy w planach, ale z pewnością jeszcze tam wrócimy.

W 2020 i 2022 roku mieszkaliśmy w dwóch różnych częściach Islandii, gdzie pracowaliśmy, zwiedzaliśmy i poznawaliśmy zakamarki wyspy. W związku z tym przez ten czas czas stworzyliśmy wyjątkowy przewodnik o Islandii.

Bez wątpienia naszą największą pasją ‒ poza podróżowaniem ‒ jest fotografia i tworzenie wideo, uwielbiamy pokazywać świat. Chcąc połączyć te wszystkie zamiłowania stworzyliśmy bloga ZakatkiMarzen.pl, który z jednej strony traktujemy jako pamiętnik, natomiast z drugiej jako źródło informacji dla was. Na tej stronie pokazujemy niesamowite miejsca, przekazujemy swoją praktyczną wiedzę i doświadczenie podróżnicze dodając odwagi w realizacji marzeń.

Razem jesteśmy The Mimki.

O nas - Alicja

Alicja 🌿

Odkąd pamiętam, ważne było dla mnie spełnianie marzeń oraz rozwijanie swoich pasji, z których z pewnością największą stały się podróże. Na pierwszą wyprawę za granicę wyruszyłam w 2013 roku do Rzymu ‒ to tam odkryłam, że chcę poszerzać swoją wiedzę o świecie, doświadczać, przeżywać i dowiedzieć się, jak wyglądają różne zakątki naszej planety. Moim największym marzeniem był wyjazd na Hawaje. Ten pomysł narodził się, gdy oglądałam swój ulubiony serial amerykański – Lost. Uparłam się i w lutym 2017 roku zrealizowałam to pragnienie, a nawet zabrałam tam mamę. Od tamtego czasu ciągnie mnie w świat. Poza tym jestem absolwentką filologii hiszpańskiej i miłośniczką fotografii oraz grafiki komputerowej.

W życiu kieruję się mottem:

“Jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz także tego dokonać!”

Konrad 📸

Hej, tutaj Konrad. Gdy byłem młodszy, dużo podróżowałem z rodzicami po Polsce. Właściwie zwiedziłem cały kraj. Moi rodzice aktywnie spędzali czas i po pracy rzadko przebywaliśmy w domu. Prawdopodobnie stąd wzięła się moja miłość do poznawania świata i niechęć do spędzania wolnego czasu w jednym miejscu. Bez wątpienia moim największym pragnieniem podróżniczym była wyprawa przez zachodnią część Stanów Zjednoczonych, którą we wrześniu 2019 roku zrealizowałem z Alicją. Kiedy skończyłem technikum, zdecydowałem, że wyjadę za granicę i zacznę zarabiać na marzenia. Od tamtej pory ciągle jestem w trasie. Pasjonują mnie również historia, filmowanie, fotografia, jestem też miłośnikiem Ameryki Północnej.

Żyję zgodnie z dewizą:

“Żyj tak, jakby jutra miało nie być.”

Cieszymy się, że tu jesteś! Zostań z nami na dłużej! 💛